torsdag 3 februari 2011

Fjarde avsnittet av stylisterna

God morgon!

Kollade precis pa detta avsnitt och tycker att det var klippt otroligt konstigt, speciellt nar Leila forklarade att hon jobbar som make-artist och plotsligt sa forsvann hennes rost nar hon sedan forklarade att hon ska anteckna det hon inte redan kan (vilket inte alls betyder att hon inte vill lara sig). Det var ju synd att dom skulle forvranga det sa pass!
Angaende mig sjalv sa tycker jag att jag verkade som en vilsen mus under hela avsnittet, vilket jag faktiskt var. Och Kajsas jacka - det var faktiskt Helene som sa att "som stylist ska man inte fraga nagon, man ska bara lyssna pa sin egna magkansla" sa jag sager bara HANDS UP KAJSA finaste kissekatten, hon valde att lyssna pa sig sjalv!!

7 kommentarer:

Dixi Wonderland sa...

Jag stör mig verkligen på den där jävla kärringen. Ursäkta men hur oprofessionell får man bli? Och hon är ändå äldst av dom alla och beter sig fan sämst! Jag hade fan frågat henne om hon klämt sig för de verkar inte bättre, jävla översittar kärring!

Anonym sa...

i vilken butik jobbar du??

Anonym sa...

Jag tycker att dom klippar avsnitten väldigt konstigt. Som Viktoria ( tror hon heter så )tex. Hon verkar i stort sett hata att vara med och bara vill åka hem, och då fick man en känsla av att det var hon som skulle få avsluta programmet..
Vet inte om dom vill lyfta fram det värsta ur alla och vissa personer får man inte se alls.

Men hoppas du vinnar !!

Anonym sa...

Hej! Jag tänkte höra vart du har köpt kjolen som du har på dig i bedömningen i 4e programmet? Den är sjukt snygg!

maniac sa...

Kojlen har jag kopt pa weekday =)

Anonym sa...

Jag måste bara skriva att du verkar vara en så himla gullig tjej! :D

maniac sa...

tack sa snallt av dig! Du ar sakert sjalv sotare! =)