torsdag 24 februari 2011

Photo du jour

Madonna

4 kommentarer:

Anonym sa...

Hej! :) tänkte bara säga att du är så himla bra i stylisterna!
Jag såg dig på carlings här om dagen i Uppsala, stod och funderade länge på om jag skulle gå in å säga hej å berömma dig.. men jag våga inte :P
du är bäst!

maniac sa...

hahaha vad gulling du ar, klart du ska vaga! jag blir sa sallskapssjuk nar jag ar dar sa det ar bara kul nar folk kommer in och pratar =)
tack for din fina kommentar ocksa!!

bisous!!

Sandra sa...

Ville bara tala om att du är grym i stylisterna.. du är så gullig och verkar vara så snäll mot alla :)

KAN DEE DRAWiNGS sa...

Åh kära Melody! Jag skrev ju om dig i ett inlägg för inte så länge sedan, att du var min favorit bland deltagarna i Stylisterna. Att du verkar so gå, snäll och trevlig - som en liten cupcake haha!

Tack snälla du för dina fina ord, det värmer ända in i själen!

Ha en toppendag!