måndag 14 februari 2011

stylisterna avsnitt 7

Jaha, vad ska man saga... fokus pa fel saker! mer tid pa vara motiveringar hade varit nagot...  
Personligen tycker jag att juryns motivering till Kajsa var lojlig, jag hade nog ocksa kant som Kajsa i den situationen... 
Jag vill inte kommentera for mycket utan om ni undrar nagot sa lovar jag att svara...

bisous!! 

Snygga Josefin


Svart- for den morka sidan dvs. synden, Gront sminkade ogon - "gron av avund" Skjortan ar transperant - avund ar sa genomskinligt, det slickade haret och dirty looking leggingsen for en hardare look.

5 kommentarer:

Anonym sa...

Såg precis 7e avsnittet av stylisterna och måste bara säga att du är super duktig!! Keep up the good work:) kram!!

maniac sa...

Vad glad jag blir att du tycker det...tack!!! puss o kram!!!

Siri - En personlig blogg om mode och stil. sa...

Jag tycker verkligen att du lyckades jättebra med din styling! Jag hoppas du börjar ta för dig mer för du är grym - glöm inte det!! :)

matilda sa...

älskar verkligen den där stylingen! så snyggt! armbanden högt upp på armen och backslick är en hit!

maniac sa...

Tack Siri, ja jag har alltid haft valdigt svart for att ta for mig i livet nar det kommer till det mesta...maste bli battre pa det!

Tack atilda, glad jag blir att du gillade det!!!

Ni ar sa underbara, att ni tar er tid och skriver sa fina kommentarer till mig... tack!

bisous!