torsdag 24 mars 2011

stylisterna avsnitt 18.

Hej fina lasare!!

Som ni kanske sag sa var det jag som akte ut i dagens avsnitt...
Jag ar sa otroligt tacksam att jag fick vara med i stylisterna, jag har knappast forlorat nagot utan bara vunnit massor da jag fatt lara mig sa mycket, den kunskap och erfarenhet som finaste Helene Falk delat med sig ar ovarderlig.. Har traffat sa underbara personer som som jag delat manga fina minnen med... vanner for livet..

Jag tankte gora ett inlagg dar jag svarar pa alla era fragor, skicka dom till melody.pourreza@gmail.com eller posta som en kommentar har nedan...


Onskar er en harlig torsdag!!!
kramisar!!

17 kommentarer:

Anonym sa...

vad gör du nu ? vad hände efter programmet , hörda någon av sig asom ville anställa dig ?

Anonym sa...

Du var min favorite stylist!

Hälsningar från Finland!

Louise sa...

Jag tyckte att du var bäst, blev jätteledsen när du åkte ut :(
Men hoppas att din dröm som stylist går i uppfyllelse i allafall :)

anna sa...

NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEJ! :( läste nyss det här och har inte sett avsnittet! Nu vill jag inte titta för du var min favorit :(

Emma sa...

Du verkade vara en sån himla fin person verkligen! Jag höll på dig, och trodde verkligen att du skulle sitta kvar, men du har ett långt liv framför dig och vad glad att du kom såpass långt fina du! Stor kram till dig :)

Anonym sa...

hur var sofi och frida som personer? verkade de kunniga inom mode?

hur länge filmades ni per dag?

vem av deltagarna pratade du minst med?

vilka bloggar läser du?

vad gör du nu? vad har du för framtidsplaner?

har du kontakt med någon av deltagarna?

Anonym sa...

Kändes det rättvist att Caroline och Nicklas fick åka till Paris och inte du? Tycker du att de var mer värdiga det än dig?

(det tycker inte jag, jag hejjade på dig!)

Emmi sa...

hejade på dig! du är otroligt duktig och jag är säker på att du kommer att bli väldigt framgångsrik.
kram

Lena sa...

Vad har du for planer nu efter programmet, vilket land ska du bo i och ar du singel?

Anonym sa...

Du var den bästa av alla. Jag tror att orsaken till at du fick åka ut va för att du redan var så duktig från början och inte utvecklades på samma sätt som de andra.
Men du kommer säkert att få jobba för Vouge i framtiden, tror det skulle passa dig !

leyla sa...

Hej, tråkigt att du åkte. trodde verkligen du skulle få åka till Paris. Men men. Min fråga är fortfarande "hur färgar du ditt hår själv?" kan du göra en liten guide? Kram

Anonym sa...

Åhh! Tyckte att det var så tråkigt att du åkte ut! jag ville se dig i finalen och gärna som vinnare!! :)Sen måste jag säga att jag råkade titta in på din blogg före jag såg avsnittet, så jag visste att du skulle åka ut och det var lite synd, för då tänkte jag bara på det :/

Hoppas du når dina mål och drömmar inom styling ändå!! Kan du inte visa lite mer mode och oufits i bloggen? gillar verkligen din blogg! :D

Anonym sa...

Du verkar vara en sån himla go o mysig tjej ;) Vad gör du nu? Hur ser en vanlig dag ut?
Kramar till dig!

Emelie sa...

Måste bara säga att du tog det så himla snyggt när du åkte ut! Sällan man ser... Du har också framstått som en väldigt ödmjuk och kompetent tjej genom hela serien. Ville bara säga det. Hoppas du får förverkliga din dröm på ett annat sätt :)

Cissi sa...

Jag hejade på dig!! Du förtjänade verkligen inte att åka ut :(

maniac sa...

Hej!! Ni ar sa underbara! tack for alla kommentarer! haha, jag blir sa glad att ni tror sa starkt pa mig!!!
Alskar att anonym kopplade mig till vogue, jag hoppas det blir verklighet..haha
Och fy vad kul att vi hade tittare fran finland =)

kramisar!!!

Denana sa...

Du var så otroligt duktig! Jag hoppas verkligen att du fortsätter med mode och skönhet.

Best wishes
Denana