torsdag 7 april 2011

bridesmaid!

Hej finisar!!

Igar kollade jag pa big brother for forsta gangen och fy vad jag skrattade! Gurkan, vilken gullunge! Jag tycker det var sa gulligt att han blev sa arg for att han inte fick kebab, hela hans varld gick under. Han blev som en tre aring och jag tankte bara fy vad garna jag skulle vilja att dom gav honom kebab, forsta vad glad han skulle ha blivit, hade garna sett hans reaktion och framforallt att se honom ata den hahaha!

Aja... 
Jag ska vara brudtarna snart och maste hitta den perfekta klanningen men jag vet inte alls vart jag ska borja leta... Ar det nagon som vet vart man kan hitta nagot som liknar denna, i alla fall den stilen?


kramisar!!


6 kommentarer:

Anonym sa...

Kolla i en butik som heter talitha dom ska tydligen ha fina klänningar <3

Anonym sa...

Besök deras hem sida http://www.talithadesign.se

Anonym sa...

Gud vad kul, vem ska du vara tärna åt?

Carina sa...

Vad otroligt vacker klänningen är!!:)

Helena sa...

du vet vart du kan få en skräddar sydd klänning som ser ungefär likadan fast med min egen vision. =) kramis

Emma sa...

Kolla in vår butik på nätet www.monem.se