onsdag 13 april 2011

RED
snsuellt, mystiskt, kaxigt...









3 kommentarer:

Anonym sa...

Hej Melody! du var min absoluta favorit i programmet Styleisterna. Synd att du inte vann. Men jag tror att du är så mycket större än Sofis mode. Jag undrar lite om din karriär och bakrund. Vilket gymnasium du gick på och vad du gjort efter det? Så intressant då jag själv är 20 år och inte riktigt vet vart jag ska gå i livet.

Med Vänliga Hälsningar Anna

Emelie sa...

Jätte fina bilder. Jag älskar verkligen färgkombon rött och "nude"!

Agyness Nilsson Zackrisson sa...

Hej finaste du! Hoppas allt är bra med dig. Jag måste bara få berätta en (enligt mig, komisk grej) som hände förra veckan.
Just nu bor jag i London men skulle åka över till Stockholm enbart över dagen, så jag var lite stressad och vimsig osv.

När min kompis har varit och hämtat mig och vi sitter i bilen och kör vi på kungsgatan, och då ser jag dig komma gåendes, och jag höll på att säge till min kompis: stanna!!! jag känner henne!!

fast jag stoppade mig själv i siste sekunden för jag på att "nee just ja, jag känner inte henne" haha.

Så den här välkomnande känslan som du utgav från tv när du var med i stylisterna fick mig att tro att jag kände dig!
Du är så go och underbar och sprider sådan värme, fortsätt med det - du kommer att gå långt! :)

Många kramar från London