torsdag 3 mars 2011

Stylisterna avsnitt 12.

9 kommentarer:

yasmine sa...

Jag tycker att du är så himla söt i programmet!

Anonym sa...

Jag tycker att du är en stor del av behållningen i programmet. Det är så roligt med någon som har ett gott ord för alla. Länge har det känts som att folk tävlar i att vara så "bitchiga" som möjligt och det är så härligt med någon som är tvärtemot och sprider positiv energi och gör det med hjärta och hjärna!

Katarina sa...

Hej!
Du verkar vara jättetrevlig! Roligt att du är med och håller ihop deltagarna, ni verkar vara ett skönt gäng och jag önskar er all lycka med framtida stylistarbeten - heja er!
Trevlig helg!
Katarina

Evelina sa...

De andra verkade lite avundsjuka på dig nrä du kom hem från massagen. Jag tycker de var elaka och tjatade om 'allt se lärt sig'. Det var två timmar. Inga probelm för dig att komma ikapp.

Anonym sa...

Förstår inte vad de hade lärt sig som var så viktigt, gå ärenden är väl inget särskilt svårt ^^ Tror bara de var avis! :D

Anonym sa...

Jag hittade till din blogg efter att du varit med i stylisterna och nu har jag blivit helt besatt av din blogg! Du har en jätte bra blogg btw och du verkar vara en super snäll tjej!! Undrar bara om inte du kan lägga upp stylingtips då å då i bloggen, vore kul å få lite tips och inspiraton! Kraaam

Elle sa...

Du e vacker och driftig. Hoppas du vinner. du verkar helt underbart go in reality too. Golden heart.

PS. Nice med massage med Helen Falk :D!

Anonym sa...

du är galet cool, hoppas du vinner! :)

maniac sa...

hej finisarr!! aaaw ni ar sa underbara! tack for era fina ord, det varmer sa mycket!!

Jag ska absolut forsoka blogga mer och fokusera pa just styling, outfits och tips, jag lovar..

puss pa er alla!!