måndag 7 mars 2011

stylisterna avsnitt 13.

8 kommentarer:

Anonym sa...

Du är det sötaste jag någonsin sett!
Jag vill att du vinner!

Roxanne sa...

Åhh hoppas du vinner!

Måste bara fråga, märke man av i huset att kajsa var så negativ? eller det är bara något som man ser nu i programmet?

mathilda sa...

grymt bra som vanligt!

Therese sa...

du är så gullig Melody! snäll mot alla och vill dem i huset väl! jätte duktig, hoppas du hamnar i final :)

fanny sa...

Först måste jag säga att du är den sötaste och raraste människan som finns! borde finnas fler som du!
sen undrar samma sak dom Roxanne om kajsa?
Kram

Sandra sa...

Känner att jag bara måste få skriva en liten kommentar. Speciellt efter avsnitt 14 (och med resten av avsnitten i bagaget), så ser man verkligen vilken omtänksam och varm människa du är, och det känns verkligen äkta:) Och du gör det inte bara för att man alltid SKA göra någonting, utan för att du vill & bryr dig. Dina vänner kan skatta sig lyckliga!

Glöm bara inte bort dig själv:)

matilda sa...

nytt avsnitt ;D

Kolla in www.phonefashion.se där du kan blinga och designa ditt eget mobilskal eller köpa en färdig modell! Så kolla in nu!

Linnn sa...

Underbara, vackra Melody. Jag hoppas verkligen du vinner hela jävla skiten!!!! Du är så vacker och verkar ha den bästa personligheten och du kan din sak så himla väl!!!!!

Jag håller tummarna till tusen att du vinnner!!! <3